Badanie skrawalności nowoczesnych lotniczych stopów tytanu TiAl gamma - toczenie, frezowanie, wiercenie.
Uczestnictwo w organizacjach i projektach
FP6-2003-AERO-1 VITAL Environmentally Friendly Aero-Engine.
FP6-2005-AERO-1 NEWAC - New Aero Engine Core concepts.
Opracowanie technologii i programów obróbki łopatki wykonanych z stopu tytanu TiAl gamma.
PKAERO „Nowoczesne technologie materiałowe stosowane w przemyśle lotniczym.”
PKAERO „Nowoczesne technologie materiałowe stosowane w przemyśle lotniczym.” POIG.01.01.02-00-015/08-00 Zadania Badawcze: ZB1, ZB2, ZB5, ZB9
ZB1 - Opracowanie zaawansowanych procesów obróbki HSM trudnoobrabialnych stopów lotniczych
ZB2 - Modelowanie, konstruowanie i kontrolowanie procesu HSM z uwzględnieniem skonfigurowanego układu maszyna- przyrząd-detal
ZB5 - Nowoczesna obróbka mechaniczna stopów magnezu i aluminium
ZB9 - Metaliczne materiały kompozytowe w aplikacjach lotniczych ( w tym materiały typu Glare )
INNOLOT-1_02 TOOLMACH „Technologies of manufacturing tools for machining”
INNOLOT-1-04 BloStEr – „Concept work out and laboratory research of the tools assigned for making latching joints”
INNOLOT-1-02 FAST_FSW „Advanced techniques for the fabrication of airframe structures using innovative friction stir welding” 2013-2017
INNOLOT-1-09 CASELOT „Implementation of an expert system for technology machining of aviation details” 2013-2017
INNOLOT-2-ekspert CNC „Advanced methods for manufacturing of aero case module components” 2016-2020
INNOLOT-2-09 TechLaser „Technologies of forming micro and macro geometry of the cutting tools, made of ultra-hard materials in the process of implementation of advanced laser techniques” 2016-2020
• FP7- AAT - 2011-RTD-1 LEMCOTEC - Low Emission Core-Engine Technologies.
Opracowanie programów sterujących obrabiarką CNC i wykonanie aparatu kierującego z γ - tytanu na centrum wieloosiowym. Optymalizacja programów.